Hoppla hästen!

Idag var semestern över för mina fina hästar och det känns för jäkla skönt att sätta igång på riktigt igen. Scotland, ja vad ska man säga lika pigg som vanligt när man är i skogen. Och att efter 8 veckors uppehåll äntligen få komma upp på lilla MQ igen känns så fantastiskt. Men hon blåste upp sig bra när jag först kom upp i sadeln, börja om på ruta ett igen liksom. Titta på alla farliga saker så som tjaaaa, bajshögar, ormbunkar, ekorrar och fåglar... Tror inte min lilla höna har huvud för att bli en fälttävlanshäst men skam den som ger sig! Ni anar inte hur bra det känns att min lilla höna äntligen är igång igen, efter alla motgångar den senaste tiden och som tydligen bara fortsätter efter den här bedrövliga dagen så behövde jag det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0