I do my own stunts!

Har nu ridit alla tre hästar, svettigt som aldrig förr vill jag lova! Men dom har vart duktiga idag, har dessutom tränat fallteknik på min lilla treåring. Som det kan gå, han är en aning oförutsägbar så han tittar lite här och lite där så idag testade han dessutom en tvärvänding från ingenstans, tjoooho! Men det gick fint med mej har bara skrapat upp underarmen, så den är väl inte så vacker för tillfället ;D 
 
Och vet ni, dom bästa kommentarerna kommer från barn! Idag skulle lilla emma som är fyra år gammal rida d-ponnyn bella. Och emma säger; Nu när jag rider på en stor häst är jag faktist också stor. Jaa säga vad man vill om dom små liven men man behöver i alla fall aldrig ha tråkigt.
 
Nästa destination, sjööööön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0