Tillfällig favorit

Den här dagen har kört slut på mej, har inte orkat nånting sen jag kom in från stallet. Kunde åkt till chappen och chillat fast nej jag orkar inte. Kunde suttit med någon rolig vän, fast nej när jag är såhär trött är jag mer en plåga att ha och göra med. Alltså har jag haft en chill kväll tillsammans med min pappa och vi har ätit lite mat och jimmy har vart här en sväng. Ser inte skymten av honom längre doooock! Men ska kura ner mej i sängen och titta på en kult-film, 10 orsaker att hata dej, hur bra? Mycket. Sen blir de sova som tusan för imorn är en hektisk dag, jobba, åka en sväng till chappen (är tanken i alla fall), rida två hästar alt. ut och springa med scotland och sen är det ju så att vi ska flytta med. Dygnet har allt för få timmar kan jag tycka.
 
absolut en favorit just nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0