Ibland gör man rätt men oftast gör man fel

Visste ni att jag brukar vara tråkig eller ett fyllo. Det är vad jag får höra jämt och ständigt i alla fall. Är jag ute och festar nykter då är jag en sån redig torris tydligen, riktigt tråkig. Mycket märkligt då jag har minst lika kul när jag är nykter och dessutom mår jag bäst av alla dagen efter. Jackpot för mej. När jag istället är ute och dricker då är jag ett sånt jävla fyllo så ni anar inte. Vilket också är märkligt, en kväll då man har riktigt roligt, kan tänka bort allt annat och bara ha kul med dom man tycker om, då är man världens fyllekaja. Då får man minsann inte höra, guuuud va roligt att du är ute och dricker...? Vilken tur att det finns folk som tror att de vet mer om mej än jag själv, fast nej det är det inte. Jag har aldrig bett er att ni ska bry er om vad jag gör så gör inte det är ni snälla :)
 
Annars har jag haft en bra, lugn jul. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0