I'm alive!

Jorden skulle ju gå under idag men än tror jag att jag lever faktist. Men här ekade de lika tomt som i en kyrka ungefär, ursäkta mej för detta. Har under veckan hunnit med en hel del bra saker, skolan framförallt, jullov (som va otroligt efterlängtat) och dessutom blivit pank i ullared. Bra skit, till och med lite tyramys har ja hunnit med. Det värsta av allt är att ja inte är färdig med mina julklappar, känner ungefär som ja gör varje år; inte i år igen, varför kan ja aldrig ha de klart i tid? Lustigt värre. Men imorn blir de julshopping med min vän mimimus och jag ska försöka att inte handla julklappar till mej själv för det har ja redan gjort, flera gånger om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0