Skola imorn?

Känns konstigt att skriva de men imorn ska ja till skolan för första gången på över två veckor, känns som det var en evighet sen sist jag va där. Men min morgon bestod av mestadels kaos, skulle va så duktig och gå upp tidigt och plugga och skriva färdigt mina arbeten och sen plugga till tentan som är på fredag. Men alltid är det väl något eller? Mitt word har plötsligt slutat fungera, försökte allt möjligt för att förstå mej på de men sedan beslöt jag mej för att ladda ner en testversion som varar i 60 dagar, bättre än inget kan ja tycka men det tog mej en och en halvtimme att installera skiten så mitt pluggande gick åt skogen innan det ens hann börja. Skrev i alla fall färdigt det viktigaste för sen va ja trött på de, åkte in till jimpa och bakade mjuk pepparkaka, moooooms. Enligt mej är det 100 gånger godare än vanliga pepparkakor :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0