Tentajävel...

Som jag pluggade till tentan idag, eller tentorna då den va i två delar och om två helt olika saker. Gick ut med en bra känsla men nu känns de bara kaaaaass, sista gick definitivt skit. Blir jag godkänd på första har jag bara ren tur, det är dock något jag skulle behöva nu, lite tur i vardagen. Eller hade jag fått tur med en enda sak är jag nöjd men icke. Men ska lägga det här bakom mej och tänka framåt för nästa vecka är sista veckan och sen är de jullooooov, eller nej självstudier... höhö joo tjena. Känns som jag behöver lite ledigt, ett par veckor då jag får tänka, då jag får koppla av, hitta tillbaka till mej själv. 
Men nu taggar vi, för imorn är det årets sista tävling, ska bli spännande om vi ens kommer dit eftersom det ska vara storm, håll tummarna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0