fullt ös i göteborg !

har ju inte hunnit berätta om min helg i göteborgs stad. åkte dit i lördags och hade bestämt sen innan att jag absolut inte ska köpa några kläder eller nått till mej själv utan lägga dom pengarna på mina favoriter istället. helt fantastiskt nog så klarade ja de så i söndags blev de göteborg horse show i scandinavium och svenska mässan. lika bra som vanligt och världscupen va riktigt fränt att se, såå duktiga både hästar och ryttare är alltså. att man ens får en häst att hoppa på den höjden tycker jag är helt fantastiskt. på mässan hittade jag faktist de jag letade efter, en ny sadelgjord med magplatta och helt otroligt hittade jag dom tyglarna jag letat efter så länge, köpte därför två par. haha hittade tyvärr inte ett fullcheek bett som jag letade efter men får väl köpa ett senare helt enkelt. ett par lyckade dagar i göteborg helt enkelt och hade ju till och med pengar över ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0