fullt ös

medvetslös, lite så känns de nu men jag gillar de. quinny har skött sig super den här veckan, hade en redig genomkörning idag så nu kommer vi båda ha träningsvärk imorn. har kommit fram till att quinny och scotland är så himla lika i ridningen, gör lite luftsprång för att komma undan det jobbiga eller varför inte lägga till gasen och bara springa ifrån arbetet ibland, känsliga och framförallt fruktansvärt intelligenta. så nu ska jag komma tillbaka till den ridningen igen så kommer de bli kanon tror jag. imorn ska vi vila båda två men ska ta ut min lille istället och longera honom lite, han har blivit så himla duktig så länge det inte är någon annan i ridhuset då blir han totalt galen, haha knasig pojke!

 


Kommentarer
Postat av: Josefine S

Ack så vacker du är kvinna!

2012-02-19 @ 12:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0