quinny bus

lill-skruttan har busat runt med mej typ hela veckan. lillan har inga muskler kvar alls så därför är hon just nu inte allt för vacker att se på. men det jobbar jag med som bara den för tillfället. så nu går ridningen mest ut på att hon ska börja jobba och söka sig neråt (hennes underhals måste försvinna och ryggmusklerna måste tillbaka) istället för att bara springa runt som en tok. tyvärr har sadeln blivit lite för vid när hennes muskler i ryggen har försvunnit så sadeln åker bakåt och därför åker min skänkel också bakåt, damen är en aning kittlig kan man ju säga. därför åker den där bakdelen upp ibland i världens bakutspark och då passar hon minsann på att springa iväg också när jag väl är lite ur balans. jag har en fruktansvärt smart häst alltså! kan inte låta bli att skratta när hon gör så.
morgandagen är fullspäckad som alla andra dagar i mitt liv för tillfället. ullared, stallet, vinkväll med kvinnoligan. good stuff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0