2011 i bilder

lite minnesvärda ögonblick.


bella fick en ny ryttare, fungerar ju bättre än kalas alltså. superduktiga och såå samspelta är dom, är väldigt glad över att det fungerar så bra.



även iza har fått sig en liten ryttare och fungerar ju också himla bra, får ju tänka på att lilleplutt inte är så gammal men det går framåt minsann.


jag har också fått en ny pärla, vissa stunder har vi haft det väldigt jobbigt men hon är en så rolig, personlig och underbar häst vilket slår ut det dåliga.


i februari lämnade tyvärr våran lilla ärtan oss till att förenas med sina vänner uppe i himlen, fruktansvärt tomt blev det efter henne.


men jag och jimmy har ju skaffat oss en jättebebis istället, har ju även flyttat ihop under året, har dock inte lyckats göra någon adressändring än men det kommer!



sen har vi ju newforest resan. helt underbart, som ni själva ser. den understa bilden är på två fölungar som jag totalt förälskade mej i, last edition och louis lane.



sen får jag absolut inte glömma allt roligt folk man lärt känna och festat med. ett stort tack till mina fantastiska vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0