end of weekend

har haft en väldigt jobbig helg med känslor som flugit upp och ner hela tiden. har spenderat den i skövde under fredagnatten tillsammans med min mormor. förresten har jag aldrig förr sett min mormor gråta, gör ont i hela mej. lördagen åkte jag och mamma till huset i töreboda och var där under kvällen och natten, tog en lååång skogspromenad med hunden och halt va de. vad gör jag? joo givetvis halkar jag omkull och slår i knät så det är helt blått nu, vackert! idag va de kyrkan, kämpigt just nu alltså. men nu väntar ännu en vecka med jobb tillsammans med dom fina barnen och flytt av hästarna i slutet av veckan. ska nog kunna sysselsätta mej och få tankarna på rätt plats. btw så har quinny tappat en sko, igen! tycker det är mycket som går emot mej nu men jag kämpar vidare, än ger jag minsann inte upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0