fartfylld helg!

efter en intensiv jobbvecka avslutade jag den med att i fredagskväll flytta mina fina, dogge och quinny till sitt nya hem fram till maj. anledningen till de är att jag ska kunna rida igång quinny ordentligt och rida in lillpojken nu eftersom han blir tre i vår. det ska bli så kul! så gårdagen bestog mestadels till att flytta en herrans massa saker och hämta hö. har inte vart ute någonting i helgen, känner mej inte på topp för de alls. men jag har haft sällskap av min vän mimmsan typ hela helgen och det har vart helt toppen.
red inte igår, tyckte hönan skulle få acklimatisera sig lite, åkte dit idag och tänkte jag skulle tömköra henne, men det gick ju inte, kan ni gissa varför? inte svårt alls, ännu en tappsko. blir man trött eller blir man trött? förstår inte varför det är så svårt att få dom att sitta kvar! men nu biter vi ihop ännu en gång och tänker, de löser sig.
kort jobbvecka i veckan som kommer, endast tisdag och onsdag. begravning på torsdag, inte alls pepp på de, fy tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0