Uuursäkta...

för en dålig uppdatering den senaste veckan. Har inte vart riktigt på topp och verkligen inte i rätt mood till att blogga utan att det hade blivit fel. Men nu känns det som lite uppdatering hade suttit på plats, kul att ni är inne och läser fastän att jag inte bloggat i alla fall :)
Har jobbat den senaste veckan (såklart när det är fint väder) och nu när jag har semester igen kan jag slå vad om att det är dåligt väder fram tills att jag jobbar eller pluggar igen. Men ska försöka att inte vara bitter. Hästfronten ser ut som såhär att jag har vart riktigt nära att flygga av dogge för första gången då han i förrgår bockade som en tok med mej på ryggen, tjooho tacka vet jag halsring annars hade ja inte suttit kvar länge. Scotland var på pay and jump igår i styinge och gjorde två fina rundor i 80 cm med två stopp i första och ett stopp i andra, ja det ör tyvärr så han är den gamle gossen. Alexandra var med och fotade så slänger väl in någon bild när jag har fått dom. Quinny vilar fortfarande, vill vara på den säkra sidan att hon är absolut helt ren innan hon sätts igång igen. Och det roligaste är att jag var med Matilda och Bella i tranemo på terrängträning idag för självaste Viktoria Carlerbäck. De hoppade en bana på cirka 10-12 hinder och det gick som tåget, bra uppladdning till deras debut i fälttävlan på lördag!
Det var allt för idag, blev mycket på samma gång, fy skäms på mej! Imorn är jag på gark hela dagen för att hjälpa till på deras tävlingar, efter de ska jag försöka komma ut en sväng på dogge, film på min tok kanske hade vart roligt?
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0