alltså...

varför i hela friden spelade sverige så bra fotboll när dom ändå inte kunde ta sig vidare, det förstår ju inte jag. men ja det var ju kul att dom kunde visa att dom i alla fall kan spela :) kan säga att mitt goda humör försvann en aning när ja kom till stallet. både scotland och quinny har tappat varsin sko och quinny var fortsatt megahalt. hovslagaren kommer på torsdag så vi i så fall kan utesluta en hovböld om hon inte har de då. det återstår att se. känner att jag har haft otur så det räcker nu, när kommer det vända egentligen? tog dogge idag i alla fall och han var så fin, inget bråk och tjafs. skönt! sen tog jag och matilda ut prinsen och det blev första gången han hade ryttare på sig idag, sån duktig ponny. lägger upp bilder på det lilla livet imorn då jag nu dirr ska slänga mej i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0