detta är kvällens rubrik

trött brudjävel, därför tänkte ja bara säga att jag har haft en otroligt bra dag i töreboda/skövde/stan. ni vet stan innebär shoppning, bara för att jag kan shoppa denna månaden. underbart. har även hälsat på min älskade lilla mormor, tänk att de finns ingen som henne och ingen kan ens försöka anta den utmaningen för så är de. tänkte lagt upp bilder på huset men nanana får bli imorn, as coolt att se skillnaden faktist. har dessutom dåligt samvete eftersom scotland har stått enda sen i tisdags, fattar ni att jag kommer ha en sjukt taggad ponny imorn, craaaap. självförvållat, tyvärr blir de så när man inte kan säga nej och får alldeles för mycket att göra. nästa vecka blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0