kvällsfix!

äntligen ännu en jobbvecka över. inte för att jag tycker det är tråkigt att jobba men helg är ju alltid bäst, inte sant? min lilla häst har än en gång tappat en sko och hovslagaren kommer inte förrän måndag eller onsdag, men det gör inget va ju bara en baksko denna gången. istället får hon några dagars vila och egentligen kan hon nog behöva de. skulle ridit scotland idag men eftersom vi har fått vinter såhär 1:a juni kände jag att det inte var lockande alls. har istället gjort en supergod marrängswiss, dock blev den lite rinnande, hmm kan va för att jag använde laktosfri grädde men ja det är väl sånt man lär sig :) har dessutom hittat ett jättekul program så man kan fixa bilder typ hur som helst så det har jag lekt med ikväll. imorn bär det av till huset i töreboda, det har blivit så fint fast det är fortfarande mycket att renovera men man kan väl inte ta allt på en gång. är ni riktigt snälla slänger jag in lite bilder under morgondagen på lite för- och efterbilder. puss





inte alls svårt att fördriva tiden med detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0