mini-bloppis

som sagt så har jag rensat ut en massa kläder som jag inte vill ha mer och har hittat klänningar som är typ helt oanvända och känns lite onödigt att slänga dom om någon annan vill ha de.
linne från gina, aldrig använt. storlek M.

klänning från gina, använt en gång. storlek 38.

tubklänning från carlings, sparsamt använt. storlek M.

klänning från vila, använt en gång. storlek L (känns som en M dock).

har också ett par Lee jeans som jag inte ens visste att jag hade. är säkert inte använda mer än ett par gånger. storlek 30-31


fina läderskydd med avtagbart fårskinn. aldrig använda! storlek ponny.

hör av er om det är något ni intresserade av annars åker dom i sopsäcken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0