Sa någon sol?

Nej trodde väl inte de heller. Skulle ju kunna regna bort idag men vi behöver ju inte vara rädda för någon torka i alla fall. Hästarna har stått ute och huttrat och tyckt att detta va lika skit som jag tyckte. Därför blev det ingen ridning idag. Men jag har gjort en väldigt bra sak eller ett fynd skulle man kunna säga. Min kamera har vart konstig nu ett tag och skulle lämna in den men då visade de sig att den bara hängt upp sig och vi tog bara av objektivet och satte dit de igen. Sen är det ju så att expert har gått i konkurs och när jag ändå va där inne tittade jag på ett nytt objektiv. Har ju funderat på att köpa nytt i ett år nu. Så jag hittade faktist ett som jag köpte, 40 % rabatt! Fattar ni vilket bra pris jag fick för de. Aweeeesome! Tänkte kolla på The hunger games nu innan de blir sängen, inte mycket jobb alls denna veckan så därför chillar jag så mycket jag bara kan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0