torsdagens hoppträning

hade verkligen skitkul på träningen med min racer till ponny. hur fin som helst! bra övningar som verkligen passade oss, gjorde mycket slutor för att dom skulle få under innerbakben och sen var det typ samma koncept när vi började hoppa fram. riktigt duktig ponny, tänkte att han kanske skulle bli trött av de men icke då. han flyger fram som en annan dåre vissa gånger, har aldrig ridit en häst som är smart som han är. för att ni ska se lite hur fin han verkligen har blivit (de som såg honom för 6 år sedan när vi fick hem honom kommer se skillnad) slänger jag upp en film. visst går det lite fort ibland men vet ni, jag sitter bara och flinar när jag hoppar denna ponnyn. en träning som jag verkligen behövde, bara lattja runt lite som vi ville och kände för, har vart så seriös ridning den senaste tiden så nu har jag lekt av mej på ponny och känner mej redo att slita hårt igen.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin häst där ja!



sv: Haha vad sägs om att sno den tillsammans? ;)

2012-06-10 @ 00:18:05
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0