att göra för att slippa farbror blå!

jag har ett eget litet knep för att slippa böter från våra kära poliser. näää skojar bara, men idag hände faktist en sjuk grej. vägen som går hem till våran kära lägenhet är ganska lätt att trycka lite extra på gasen eftersom det är en liten större väg och man är påväg ut från samhället liksom. sen när ja körde från jobbet idag och kom på den vägen så bara fick ja en konsitg känsla, drömde nämligen i natt att de stog poliser och sköt me kamera på ett ställe där de brukar stå lite då och då. därför släppte ja på gasen lite och låg lagligt! VILKEN TUR JAG HADE! klart dom stog där liksom. alltså snacka om tur, men peppar peppar ta i trä, nästa gång har ja säkert inte samma tur. hoppas man kan fortsätta drömma om vart snutarna står nånstans ;D smidigt tycker jag, det är mitt tips till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0