måndagens shopping

denna dag fick de faktist bli hööks där shoppingen ägde rum, hade jag åkt till charlies hade de blivit så mycket dyrare därför blev de bara ett ställde denna dag. hittade allt jag behövde och hade tänkt mej, brukar ju aldrig vara så annars. blev ett fullcheek bett och nya bruuuna benskydd till min pärla. köpte även en vattenskål till våran stackars nykastrerade hund, stänkfri! perfekt för slabbelasse hemma (: idag har quinny fått massage vilket jag tror va fruktansvärt behövligt för henne. hon är inte direkt high on life precis! får se hur mycket träningsvärk hon har imorn, stackars liten.


mina fina fynd ;D hittade ju faktist lite småsaker på A6 också som jag behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0