tänka i nya banor kanske?

alltså sen jag köpte quinny har jag alltid tänkt att hon kan bli en superbra fälttävlanshäst men efter får jag nog tänka om. red ut i skogen med henne för första gången sen jag flyttade dom, hon har vart så himla grinig och sur dom senaste dagarna jag har jobbat med henne så tänkte att skogen kanske kan göra henne lite pepp på livet igen. men alltså snacka om att titta på allt. först red vi förbi ett gäng med islandshästar och man skulle kunna tro att hon inte sett en annan häst på flera år, hon tvärvände de första hon gjorde. men sen tog vi oss förbi men allt var ju verkligen farligt, varenda liten stock var farlig. fälttävlanshäst va de va? vet inte riktigt hur de ska gå, får börja hårdträna för ut på fälttävlan ska vi är ett som är säkert. men hon va pigg och glad och förhoppningsvis lite på bättre humör efteråt iaf (:
börjar klockan ett idag så därför ska ja nu ut och gå en sväng innan jobbet.

får väl se om quinny hoppar såhär en dag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0