tredje mars tvåtusentolv

ursäkta för den dåliga uppdateringen denna vecka, har bara känt att datorn har legat bra där den legat. sena kvällar i stallet plus heltidsjobb resulterar till en väldigt trött tjej. har glömt att berätta om min härliga flygtur på quinny bus denna veckan. trimmade henne lite fint i galopp på volten och helt plötsligt exploderar hästen rakt upp i luften plus att hon sparkar bakut på de, trodde aldrig vi skulle komma ner på marken igen alltså. men till slut gjorde vi de och jag hamnade tyvärr en aning snett så min lilla blev livrädd och sprang i full galopp istället. fick en flashback från när jag bröt armen då hela förloppet blev likadant förutom att jag kom på att jag ska nog slänga mej av innan väggen denna gången. sagt och gjort, trodde jag hade dött först men reste mej kvickt och inget brutet bara en öm arm så va de bara att fånga in den galne igen och sitta upp. jaa mycket ska man stå ut med men det är väl själva tjusningen med denna sport (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0