vänner+spel+skratt+tjat+löshoppning

har löshoppat både mina stora och ponnyerna på gark denna helgen, så fantastiskt duktiga. film kommer senare (: har haft en lugn och skön helg med sällskap av fina vänner igår kväll med mat, tjat och roliga spel. kan de bli bättre? nu sitter jag och tittar på karlsson på taket?!?!?! alltså sen jag började jobba på dagis så har jag fått lite flashbacks och ville kolla igenom gamla astrid lindgren filmer vilket jag har har gjort också. sååå underbara va! bra sysselsättning en söndageftermiddag. imorn är jag ledig och ska då eventuellt åka till jönköping för lite shopping. får se vart de slutar. glöm inte kolla in filmerna som ja slänger upp laaaaater ;D

bästaste polarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0