filmtips!

eftersom jag inte mår helt prima har jag soffhäng ikväll helt själv, visst låter det tråkigt? men ack så skönt det är ibland, slog därför på en film som jag har sett så många gånger men tröttnar aldrig på den. The Kid, en verklighetsbaserad film som handlar om en kille och hans helt sjuka uppväxt. stackars barn som har det så alltså. verkligen sevärd för er som inte sett den. nu ska jag vila upp mej inför morgondagen då alla tre hästarna ska motioneras igen. ja det är väl dumt att ta de lugnt för länge?
vilket är så sant som det var sagt. quinny bus hoppades på gark idag och det gick över förväntan faktist, visst var hon tittig och jävlig men inte så som hon vart de senaste gångerna, kanske börjar släppa lite? red scotland hemma på banan och han gick som en klocka, den ponnyn slutar aldrig förvåna mej alltså. hästarna är fantastika djur och som får mej på fantastiskt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0