så kan det gå

alltså min dator har vart problemet själv såå länge nu, i tisdags fick jag nog av den och bara lämnade in den och kände att nu ska den fanimej fungera när ja får tillbaka den. klart den fungerade igår när jag fick hem den, bättre än någonsin även fast jag blev en aning fattigare. tror ni internet fungerade? självklart inte :) jag blir så lycklig när sånt händer. jag känner såhär, saker ska bara fungera om jag vill de. lustigt att det alltid är tvärtemot. men idag har jag fått igång de, jag är så sjukt bra. så därför har jag inte kunnat fixa någon film sen förra helgen, får se om det blir av alls för den här helgen är smockfull! imorn är det clear round med johanna och iza i tranemo som gäller, ska bli hur kul som helst :) har dessutom fått lite kvalitetstid med fina vänner under kvällen och älskade filmen pearl harbor. minns ni hur ruskigt snygga josh hartnett och ben affleck är den filmen? och hur sorglig den är, tur jag inte fick se slutet för då hade tårkanalerna vidgats rejällt. nog om de, nu är det bäst ja sätter igång en film och går och till sängs.


saknad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0