thoughts

det finns en sak som stör mej otroligt mycket. människor med förutfattade meningar. kommer ni ihåg när roffe vann jerringpriset och alla reportrar uttalade sig om att det var hästen som borde fått priset eftersom det är han som hoppar över hindrerna? alltså folk som inte vet någonting om vissa saker borde väl ändå inte få uttala sig alls? i mina öron låter dom människorna bara korkade. för vi som vet någonting om allt det här vet ju att för att vinna ett EM-guld krävs det att både häst och ryttare är på topp. jag menar skulle hästen hoppa runt en bana om man bara släppte in den på banan och bara "hoppa nu lilla hästen så får vi se om det går vägen". alltså att det verkligen finns folk som tror det bara hänger på hästen, det gör mej knäpp i huvudet. hur ofta får jag höra de när jag pratar med ohästiga människor tror ni? typ jämt. jag säger bara, öppna inte era käftar när ni inte har en aning om vad ni pratar om. det finns inget finare än bandet mellan häst och ryttare, hade inte en häst litat på sin ryttare tror ja inte ens man hade fått sitta på ryggen överhuvudtaget.
som jag saknar detta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0