vi människor är sjuka

tänk bara såhär, när man ska upp och jobba är man alltid sååå trött även fast man börjar senare och får sova enda till klockan sju så är man trött. men vad händer när det är helg och man väl får sova, joo då vaknar man klockan sju, pigg som en lärka och kan inte somna om. hallååååå varför? vi människor är sjuka helt enkelt. och inte tala om alla förvetna människor som finns, jaa jag har lite agg mot folk ikväll. ibland undrar jag hur tråkigt vissa har de i sina liv att de måste veta allt om alla andra. nog om mina arga funderingar. spenderade större delen av dagen i stallet, har vart uppe och klängt på dogge för första gången idag, vilken duktig liten treåring jag har! quinny bus fick gå en långrunda i skogen tillsammans med bella och iza då matilda och johanna joinade idag. scotland fick sig en omgång i tömmarna idag, tömkörning är det bästa jag vet för att få hästarna att jobba precis på rätt sätt utan att man sitter på och stör. lea har vart till stor hjälp hela dagen och elin och emma har funnits där och livat upp de, precis som de ska vara alltså :) en väldigt bra dag iaf, imorn blir de jobb igen, vadå långledig? vad är det för nått? puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0