Grymme helg i Stockholmooo!

Måste börja med att säga, ni som missade Swedish House Mafia, SUCKS TO BE YOU! Alltså grymt är bara förnamnet, mitt livs bästa fest, parken släng er i väggen. Först förstog ja inte de människorna som köpte biljetter till flera dagar men nu gör ja de för jag hade lätt kunnat stå där ikväll också. Att mina ben idag känns som spaghetti är lätt värt de, att jag är en aning fattigare är lätt värt de och att min kropp kommer behöva en lång återhämtning är lätt värt de. Jag och erica delade dessutom på världens finaste hotellrum och jag ska snart tillbaka till stockholm igen, det är ett som är säkert. 
 
Läste det mest klockrena i aftonbladet, "En musikupplevelse handlar i olika grader om extas, alltså en bortryckning, så att hjärnan blir lite mindre tillgänglig för yttervärlden". Stämmer klockrent och lite till. Tack som fan för den här helgen, skulle behöva sova resten av veckan men imorn är det praktik som gäller!
Förresten så har ja en herrans massa filmer från igår, sugna på att se och kanske få hamna i extas? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0