Thunderfriend!

Ted, ted, ted. Denna underbara lilla nallebjörn, jag är dock evigt tacksam att inte behöva ha honom i min närhet men skjut mej så jävla rolig han är. Eller sjuk rättare sagt. 
Och äntligen är den här skolveckan över, värsta nånsin och det ska bli så skönt att inte ha en klocka som ringer 5.20 imorn, den kommer inte ringa alls, ååååh lycka! Och igår va ja så glad för tentan men nu är jag osäker på om det verkligen stämmer, har nämligen inte fått något mejl om att jag fixade den och det skulle man ju få, blir knäpp på detta systemet! För det första skulle de förvåna mej om jag klarade den och för det andra så skulle det inte förvåna mej ett endaste dugg om dom lagt in fel på just mej, falska förhoppningar kallas det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0