Aha är ni här?

Alltså den här helgen har jag prioriterat alla viktiga människor i mitt liv istället för att sitta här. Har haft viktigare saker för mej och hellre velat lösa alla frågetecken som har varit den senaste tiden. Det har funkat bra, istället blev det lite gnissel och gnassel från två andra människor här hemma istället, jaa ja är det inte det ena så är det de andra. Hade en riktigt rolig kväll igår i alla fall tillsammans med flertalet kvinnor jag inte träffat under senaste halvåret miiiinst och Frida då som fyllt 20! Tycker hon fyllde 17 nyss. Herre min skapare vart tar tiden vägen? Det är hårt att bli vuxen vill jag lova, folk flyttar hit och dit och skaffar sällskap som dom umgås med över allt annat. Inte lätt att hålla ihop det då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0