Avundsjukan kryper på oss alla

Är så avundsjuk på i stort sätt alla i min omgivning. Alla med sina perfekta små leenden som man bara vill sudda ut eller de som hela tiden pratar om hur bra allt är, vill ju mest trycka till dom litegrann. Ja så bitter är jag nu för tiden, riktigt a loooot! Samtidigt är jag så trött på mej själv, vet ni varför? För att ingenting fungerar som jag vill! Man försöker och försöker men får ändå en knäpp på näsan för vad man än gör. 
Bokat tid på en hästklinik i Husaby för min lilla häst så om 3 veckor får vi domen. Om jag är hoppfull? Absolut inte. Har aldrig vart såhär omotiverad innan, finns ingen motivation till en endaste sak, känns helt jättetomt! 
 
Besökte Gina idag och hade bestämt att jag har tillräckligt med kläder men denna fina skjortan/blusen ville vara med och fylla min garderob. Så jag var inte svår på den idén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0