Dagens ridning

Tog min gamle man till ridhuset idag, känns som de va evigheter sedan som jag jobbade igenom honom ordentligt faktist. Så blev ett lösgörande pass med mycket och speciellt långa galopparbeten så han blev redigt svettig och fick upp flåset, jag med om jag ska va ärlig. Red fram som vanligt och började sen jobba honom i galopp så han fick sätta under sig ordentligt och sen stog jag upp och galopperade runt honom i ridhuset så han fick länga halsen och ryggen. Riktigt fin blev han och trampade på sjukt bra i traven efter den låååånga galoppen. Prinsen följde också med och fick sig en genomkörare av Johanna, vilka framsteg han gör hela tiden :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0