Första dagen på veckan

Sitter och väntar på att min vän mimi ska vakna nån gång så vi kan gå ut och gå för idag är det fint väder, känns som de va evigheter sen som den där stackars solen tittade fram bakom allt regn. Ingen skola på hela veckan, dock har jag ju två fältdagar ute på min praktikplats, ska bli så roligt! Lilla avdelningen dessutom, underbart. Om jag bara kunde sova på nätterna med hade det varit skönt men ja man kan väl inte få allt här i livet. 
Quinny jobbas från marken även denna veckan, antingen inbillar jag mej eller så är hon fortfarande inte fräsch i sitt höger bakben :( Tänk va skönt de hade vart om allt bara kunde flyta på för ovanlighetens skull. Har motgångar från 20 olika håll på en och samma gång, det känns i kroppen vill jag lova!
Scotland rids lite som vanligt och jag tror starkt att jag tar med honom på hoppträning på torsdag, HUMÖRHÖJARE!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0