Här ska de stå en rubrik

I´m alive. Men har dödens mycket att göra, den närmsta veckan ä tung i skolan alltså. Gör en snabbupdate bara för att jag kan och vill berätta en sak som jag lärde mej igår. Igår åkte vi upp till skövde för att fira min mormor som fyller år i veckan och där blev vi bjudna på smörgåsbord. Vad är eran tanke när ni hör smörgåsbord? Jag har i alla fall aldrig vart på de innan så ja tänkte att de står väl en massa olika smörgåstårtor framdukade med olika fyllning i alla. HAHAHAHAHA asså ja de va ju inte riktigt vad jag tänkte mej. Man kan säga att de va ungefär som på ett julbord utan en massa skinka och korv och sånt så jaha nej där stog inga smörgåstårtor, känn besvikelsen... Men den här maten var faktist väldigt god också även fast det inte va de ja hade förberett mina smaklökar för. 
Sängen kallar, för imorn har jag sovmorgon och det behövs efter de senaste nätternas 4-timmars-sömn, inteeee stabilt alls.

God efterrätt fick vi i alla fall ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0