Helkväll i stallet

Har nästan alldeles precis landat efter en hektisk kväll i stallet. Som sagt mycket i skolan jaoo därför va ja inte hemma förrän halv sju, iväg med min lilla häst till hovisen för att fixa pjucksen och sen va de bara hem och fixa stall och ge hästarna mat och sist men inte minst en liten ridtur på scotland. Har verkligen inte hunnit rida honom sen i lördags så har haft så dåligt samvete så de fick bli så sent som de blev. De va mysigt i alla fall, stjärnklar himmel och en måne som lyste upp min väg, underbart! Sitter med en kopp varm choklad och ska hämta andan sen blir de dusch och ytterligare lite plugg, kommer avlida inom kort om jag fortsätter såhär, hujeda mej. 
Morgondagen ser nog tyvärr inte lugnare ut...
 
mina blonda goa kompitsar ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0