I natt jag drömde något som jag aldrig drömt fööööörut!

Sjukaste alltså. Skulle köra släpkärran till min bror och när jag kör där så fint så kommer vi till en rondell och där liksom går det inte styra bilen mer, så jag kör rakt ner i en sjö, vem fan satte en sjö precis där liksom? Det bästa va att de första ja tänkte på när vi körde ner i vattnet var att jag måste ta upp mobilen ur fickan så att den inte blir blöt, hahaha alltså va skadad typ? Sen har ja ingen aning om hur ja kom upp ur vattnet för helt plötsligt var jag hemma och sa till pappa att hans bil och kärra låg i sjön och han skulle dra upp dom med traktorn. Jag är glad att man inte drömmer sånna här konstiga drömmar jämt för då skulle jag nog bo psyket idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0