Lyckad tävlingsdag!

Fina och fräscha ponnysar idag.
Izas tävlingsdebut blev lyckad, hon hoppade 70 cm med ett endaste litet pet på sista hindret, vad mer kan man begära av en liten bebis? Hur duktig som helst. 
Bella är tillbaka till sitt gamla jag och det blev felfritt i 80 cm och ett ynka pet i 90 cm men alltså en mer taggad ponny får man leta efter. Matilda och bella hade snabbast tid av alla i grundomgången ;) Inte dåligt alls, synd att det inte är det som räknas. Matilda flinade verkligen hela tiden i varje runda idag, rooooligt!
För er som inte förstår det så är det dessa underbara djur som jag lever för, vill verkligen få dom att utvecklas och även ryttarna såklart. Det bästa som finns är att se en egen uppfödning lyckas och växa som ponny precis som lilla Iza gör hela tiden nu. Man blir också riktigt motiverad av att se deras ryttare på ryggen när de förbättrar sig och hittar fler knappar. Hästeriet är en sak som jag är riktigt jävla bra på och hade jag inte haft dom så hade jag inte något som jag verkligen är duktig med och även jag måste få hålla på med något som jag tycker är roligt och som jag vet att jag är bra på. Slänger upp lite bilder som johanna fotade, jag filmade så idag blev det dubbelt upp! 
 
diggar matildas koncentrerade min ;)
Snygga bakben! ehehe

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så himla glad för deras skull :D att det lossnat ;)

Svar: Det är så skönt! Det lönar sig när man sliter hårt :)
Linn Härestrand

2012-10-06 @ 17:04:19
URL: http://alexisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0