SKANDAL

Antar att det inte undgick någons öron/ögon om Parken zoo som kalla fakta tog upp på tv igår? Alltså hur finns de såhär sjuka människor. Stå och ljuga folk rakt upp i ansiktet och sen säga att, neej de har ja inte sagt för det är ju inte sant. Ljuger igen om att man inte sagt de istället. Alltså jag blir så upprörd av sånt här, speciellt när det handlar om djur, den djurvän jag är. Gör ont i hela mej när jag vet att folk gör djur illa på det här viset, avlivar dom för att dom vill få plats för andra, neej vet du vad. Kunde gett dom till mej istället, jag hade fixat de, kanske. Men så gör man bara inte. Hoppas Helena Olsson inte har något jobb kvar och inte visar sig mer bland folk, hon ligger nog lite pyrt till kan jag tro.
 
Om det var någon som missade inslaget igår kan ni gå in HÄR för att se det. 
 
Själv har jag pluggat hela morgonen, en inlämning färdig och inskickad, har en komplettering också men tror jag kollar lite på Desperate Housewives först ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0