Gammal b-rud med rynkor och dålig syn

Så ser jag på mej själv just nu, har inte sett ett piss på föreläsningarna den senaste veckan, helt ärligt! Kom på mej själv idag med att sitta och kisa och anstränga mej riktigt ordentligt för att se va de stog på PP:n (det har nämligen blivit helvelusiskt suddigt på senare dar...). Hahaha hoppas ingen såg de för det kan inte vart en rolig syn eller också var det de, vad tusan vet jag. Jobbigt är de i alla fall så imorn ska den här gamla tjejen besöka optikern tillsammans med sina rynkor som har uppstått endast för att jag fått anstränga mej för att ens se den senaste tiden, trooooligt ;D Jag hoppas det är så!
Nu ska jag kolla på trassel (fy skäms att jag inte sett den än) och krypa ner i min goa säng!
 
 
Min nya idol ;D
"springer du med armen"? Haha jag dör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0