Goda nyheter!

Äntligen kan jag känna lite hopp igen. Quinny är behandlad för tredje gången idag och nu kan man klämma och känna på ryggen utan att de ser ut som att hon ska gå av på mitten. Va lite synd om min lilla skrutt innan. Så nu är det vila och på med isbalsam som gäller i en vecka till sen är det longering/tömkörning för att få igång henne så hon får röra på sig utan sadel. Verkar det okej så får hon ridas igen. Om det finns en gud himmelen låt det vara slut med oturen för min lilla häst nu. Förstår du inte att jag vill ut och tävla och hoppa på min stjärna som till och med hoppar så bra att hon hoppar mej ur sadeln. Jag vet jag är en störd människa men finns det inget annat som hjälper får man ju be till dom högre makterna.
Vart full rulle i stallet idag fast jag har inte ridit en enda, det känns skumt! Tur man har massa goa människor som vill komma och hjälpa en med hästarna när man själv inte är på topp eller har massa plugg. Stooooooort tack till bra människor helt enkelt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0