Heldag med häst

Dagen har minsann gått i ett, upp klockan sex för att bege sig till tranemo för fälttävlan med matilda och bella. Riktigt duktiga idag, 63 straff i dressyren och 0 fel i både hoppningen och terrängen. Både bella och matilda var riktigt taggade. Tyvärr blev dom precis utanför placering, idag var do värda en placering tycker jag!
Har dessutom precis kommit hem från hovslagaren som fixat till fötterna på mina stora och nu ska jag in till jimmy en sväng och sen måste jag plugga en liten stund också. Undrar när jag ska hinna sova? Äsch vila får jag göra när jag är ledig.
Slänger upp lite bilder från dagen, och lite små filmer får vänta till imorn.
Lägg märke till Bellas öron som pekar rakt framåt hela tiden!




Till och med Elvis lyckades charma fotografen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0