Längtar!

Har precis skickat in mitt arbete och ska belöna mej själv med att kolla på en film och slappa nu, snow white and the huntsman, har hört att den ska vara väldigt bra.
Har kommit på att det är ju egentligen inte så långt kvar till jag fyller år, sisdär två månader :) Och har ju några favoriter som jag väldigt gärna skulle vilja ha alltså. Allt från Charlies givetvis ;D
 
Snyggt dyon träns, hade suttit som en smäck på mina vackra varelser!
Snygga stövlar + supergoa strumpor från hunter, hade suttit som en smäck på mej!
OCH ett par lila lättviktsstigbyglar som hade suttit som en smäck på min (snart) helt omstoppade sadel. Antar att ni inte är förvånade över att jag valde lila heller va ;D
 
Ska väl be en bön för att jag ska få de här sakerna men ja man kan ju alltid önska sig som min mamma brukar säga...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0