Lost in space

Har precis nattat mina fina hästar som står ute och mumsar så nöjt i sina boxar. Ska snart natta mej själv också efter att ha suttit och skrivit på inlämningen sen jag kom hem från skolan. Alltså den är stundtals väldigt bra men sen får jag skrivtorka så nu orkar jag inte mer, dom får säga vad dom vill imorn på våran workshop. Har ju en vecka kvar att finslipa på den efter de i alla fall :)
Undrar om man skulle kolla på Dumma mej innan man sover, aaasch vi får se kanske hinner somna innan den ens börjat, skriver bara strunt idag märks ju. 
Vad som inte är strunt är att jag på onsdag ska åka med scotland till tranemo på Pay and Cross, alltså en terrängbana som rids som en clear round liksom. Är så taggad på detta och vill bara att det ska bli onsdag nu!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0