Myskväll

Har vart hos Jimmy ikväll och vi har ätit god mat och kollat på tv och bara chillat. Det är ju så att vi hade två-års dag igår, det jobbiga var ju att vi båda glömde av de så vi tog en extra dag helt enkelt ;D Som det kan bli när man har mycket i huvudet va? Hahaha men nu är det nog dags för mej att krypa ner och försöka sova i alla fall, halv sex ringer klockan imorn och klockan åtta ska jag befinna mej på stora torget i borås, hujedamej, hur ska de här gå? Jag kommer vara lite nervös, säkert irra bort mej och aldrig hitta tillbaka till rätt klass igen. Så typiskt mej... Nej så ska jag kanske inte tänka men överlever jag och kommer från borås helskinad så får ni en update!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0