Plans for today

Är som sagt ledig idag, eller egentligen har vi ju typ sånt här grejs med faddrarna men hästtjej som jag är går de liksom inte ihop i mitt hästschema att åka till skolan från 13-21 på dagarna, blir ju liksom inte bra alls. Så har vilat ut mej riktigt ordentligt och vaknade redan innan klockan ringde?!?! Inte likt mej men tyder väl på en god natts sömn eller nått. Ska ta mej in till bibblan i gislaved idag för att se om dom har lite böcker som jag kan behöva till skolan, hooooppas :) Sen blir de antingen tömkörning av scotland eller så tar jag med mej honom ut på en motionsrunda i skogen och sen ska quinny få nya skor och till kvällen kommer Hanna och ska rida (antagligen quinny) och jag tar dogge. Hanna har ju ridit hos mej innan både min gamla b-ponny som inte lever längre och Bella bus så hon vet hur vi vill ha det. Går det bra och så ska Hanna kanske komma och hjälpa mej lite då och då när det behövs vilket det lär göra för jag kommer inte hinna ha igång tre stycken samtidigt som pluggandet. Tyvärr säger ju jag då. Så hoppas ni får en härlig dag, sol och allt är det ju så ska jag slänga upp filmen från lördagens löshoppning också så håll koll :)
 

Här har ni Hanna och Loffe ;D
 



Kommentarer
Postat av: Karin

SV: åh, vad roligt! Demand är helt klart en häst som satt stora spår hos mig! Helt underbar! Nej, jag hade verkligen inte tackat nej till det jag heller! :)

Svar: Precis, varje gång jag ser en häst efter honom tänker jag på vilken fantastisk häst det var :) Han sprang verkligen in i hjärtat och fastnade där.
Linn Härestrand

2012-09-05 @ 11:53:02
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0