Resultat

Vaknade precis, datorn i knät och full belysning i rummet, somnat medan jag betalat räkningar. Då är man bra trött men kände att jag behövde skriva ett par rader om hur det gick i ridhuset idag. Alexandra och scotland var superfina, älskade goooe ponny! Dogge va väldigt fin, däremot har han börjat med en massa små krumbukter som jag inte är redigt kompis med alltså. Han svänger liksom runt och bockar samtidigt, nätt och jämnt att man håller sig kvar. Pratade med micke nu ikväll om det här och ja när jag bestämt mej hur jag ska göra så får ni veta hur hans träning läggs upp helt enkelt :)
Bella va någorlunda fin på hoppträningen idag, hon har tappat suget lite men matilda jobbar på de och nästa vecka ska hon rakas och jag hoppas att det får henne att tända till lite.
 
Imorn åker jag och Lea till charlies på eftermiddagen och shooooppar, eller är det någon som undgått att de har flyttrea där imorn? Hoppas såklart på fina fynd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0