Segern är min

Nej det blev ingen överraskning att quinny betedde sig som en satmara idag också faktist :) Men efter lite testande blev jag förbannad på riktigt alltså. Vissa hästar kan man bara inte bli det på men henne måste man annars flänger hon runt och gör exakt vad hon vill. Så när hon började bråka och sparka bakut så höll jag emot i tygeln och tryckte på som bara den med skänkeln på en liten volt och kan säga att de gjorde susen. Hon upptäckte att arbetet blev ännu jobbigare när hon försöke komma undan det vanliga arbetet. Tog inte många minuter innan hon faktist gav sig. VICTORY! Jag trodde hon hade lärt sig att jag aldrig ger mej när det gäller någonting alls. Men kommer antagligen ha ett par duster till med henne innan hon helt kan ge sig och börja arbeta när jag säger att hon ska de.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0