Shoppat loss!

Att släppa lös mej inne på charlies är liiiiite farligt. Men jag köpte faktist bara sånt jag behövde, TIB:s underbara pälsglans och skimmelschampoo (rekomenderas starkt), handskar och strumpor. Med ett litet undantag baraeftersom min lilla häst har haft både den ena åkomman efter den andra under hela sommaren tyckte jag hon behövde en liten uppfriskande present, så därför köpte jag kingslands fina "show rug" till henne. Hehe det är bra att komma på dom bästa anledningarna till att köpa saker... Men det var ju faktist 40% rea på de så varför inte slå till.
 
Iza är nu tävlingsfin och klar inför morgondagens final, börjar bli lite nervöst!
 
 
Underbart fint ;D Ska göra Quinny fin imorn och låta henne modella lite! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0